Έχετε ακούσει πότε για τα Epica Awards;
Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι ευρέως γνωστά, μιας και αφορούν τον χώρο της διαφήμισης (έντυπη, τηλεοπτική κλπ). Στις 17 Νοεμβρίου, στο Άμστερνταμ διοργανώνεται μια από τις μεγαλύτερες εορτές του marketing, η οποία αποτελεί πλέον θεσμό.
Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι ευρέως γνωστά, μιας και αφορούν τον χώρο της διαφήμισης (έντυπη, τηλεοπτική κλπ). Στις 17 Νοεμβρίου, στο Άμστερνταμ διοργανώνεται μια από τις μεγαλύτερες εορτές του marketing, η οποία αποτελεί πλέον θεσμό.
Το 1987 δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο που αρθρογραφούν σε περιοδικά Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας δημιούργησαν αυτόν τον θεσμό. Τα Epica Awards διαθέτουν μια ανεξάρτητη κριτική επιτροπή και παγκόσμια κάλυψη από τον τύπο. Ξεκίνησε ως ο πρώτος Ευρωπαϊκός διαγωνισμός διαφήμισης, σήμερα είναι ένας διεθνής εορτασμός της δημιουργικότητας, προσελκύοντας χιλιάδες συμμετοχές από περισσότερες από 70 χώρες.
Στο αρχείο τους από το 1999 η Ελλάδα συμμετέχει ενεργά (αν και όχι κάθε χρόνο), κερδίζοντας αρκετές διακρίσεις. Τα έχει καταφέρει τόσο σε τηλεοπτικές διαφημίσεις όσο και σε έντυπες.
Ας θυμηθούμε κάποιες από αυτές...
Μια αστεία και άκρως επιτυχημένη διαφήμιση ήταν αυτή της AEGEAN AIRLINES που μια γυναίκα διέσχιζε ένα δρόμο στο Λονδίνο, σταματώντας κάποια αυτοκίνητα, ακολουθούσε ένας διάλογος με έναν Έλληνα οδηγό… Η συγκεκριμένη διαφήμιση κέρδισε το Χρυσό Βραβείο το 2008.
Το 2012 η επίσης εξαιρετικά αστεία διαφήμιση της WIND με τη ληστεία της τράπεζας κέρδισε και αυτή το Χρυσό Βραβείο.
Το 2015 μια διαφήμιση που άγγιξε τις καρδιές όλων μας ήταν αυτή του ΖΑΓΟΡΙ, με τον νεαρό με τα κινητικά προβλήματα που έκανε "πτήση"… Εκτός ότι κέρδισε την υπέρτατη διάκριση του θεσμού ERMIS AWARDS ανάμεσα σε 22 ταινίες, στα Epica Awards απέσπασε το Ασημένιο Βραβείο… Απολαύστε τη…
Ασημένια διάκριση πήρε επίσης και η διαφήμισης της Τράπεζας Πειραιώς το 2014, με τον νεαρό που πήγε να βοηθήσει μια γιαγιά στο δρόμο και βρέθηκε μπλεγμένος…
Το 2005 η Ελλάδα έλαβε Winner Award για την έντυπη διαφήμιση της Durex, η οποία χρησιμοποίησε τα ονόματα των ποδοσφαιριστών της Εθνικής Ελλάδος που μας έφεραν το κύπελλο του EURO και να μας έκαναν πραγματικά πολύ υπερήφανους…
Με λίγα λόγια η Ελλάδα μπορεί, οι ιδέες υπάρχουν, τα μέσα για να υλοποιηθούν εξίσου και το μέλλον της διαφήμισης στη χώρα μας προδιαγράφεται ευοίωνο.
Ας περιμένουμε τώρα να δούμε τα αποτελέσματα αυτής της χρονιάς…
Ας περιμένουμε τώρα να δούμε τα αποτελέσματα αυτής της χρονιάς…